Forum www.philosophiaupjp2.fora.pl Strona Główna www.philosophiaupjp2.fora.pl
Forum Filozoficzne UPJP2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

hollister pas cher Five Tips For Better Bar Online

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.philosophiaupjp2.fora.pl Strona Główna -> Samorząd Studencki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cleoy6v2y




Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 13066
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Sob 13:11, 31 Sie 2013    Temat postu: hollister pas cher Five Tips For Better Bar Online

Operating a restaurant is difficult. Your online marketing strategy should be the same as important to you as your menu, flyer and clients. After all, a big section of operating your business today is all about sociable media and portable application.


Your web site

* Add maps and How to get there to your web site so customers can easily get your restaurant.
* Put your menus available online, not as downloadable PDFs or Word documents.
* Publish several best quality digital photos of restaurant and food items.
* Shy away from Flash slides as it doesn't work well with some Smartphones and tablets.

Mobile [link widoczny dla zalogowanych] Web Site

[link widoczny dla zalogowanych] * Websites|Web sites built for desktop computers may not work properly on a Smartphone so create a mobile specific version of your website to make it simplier for people [link widoczny dla zalogowanych] who want to find you.
* Make [link widoczny dla zalogowanych] it [link widoczny dla zalogowanych] simple for customers to contact you, make a reservation, and order online.

Establish a Facebook [link widoczny dla zalogowanych] fan page

* Start by making a page with essential information about your restaurant. Include a description, photos of your restaurant and showcased food entrees to give your establishment a personality
* Remember to update your page on a daily basis. Posting daily lunch and dinner specials is a great place to begin.
online, not as downloadable PDFs or Word documents


Email marketing

* Create a method for your customers to easily join your mailing list through your web site. Most website host enterprises make section for easily integrating a newsletter form in you web site.
* Your mailing list can be a great way to talk about upcoming wine or food tasting contests

Twitter

* Twitter is your [link widoczny dla zalogowanych] partner! It is a good way to broadcast offers and upcoming [link widoczny dla zalogowanych] events [link widoczny dla zalogowanych] to your loyal [link widoczny dla zalogowanych] fan base.
* Start by [link widoczny dla zalogowanych] setting up an account. Use the title of your restaurant for your Twitter account.
* Create a Twitter post (160 chars. or less), which best describes your establishment
* Build your [link widoczny dla zalogowanych] Twitter handle into your own web site to allow people to easily follow you
* Tweet several times per day. Beginning with announcing your big opening, offers of the day and events you promot.
* Routinely upload pictures from some events to show your fans just how good your restaurant is.
相关的主题文章:


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.philosophiaupjp2.fora.pl Strona Główna -> Samorząd Studencki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin